poniedziałek, 24 lutego 2014

Bohaterowie

Nathalie Grey ( 18 lat ) :
Miła, młoda dziewczyna. Jest trochę inna niż wszyscy. 
Inaczej patrzy na świat, lecz Justin pomoże jej wyjść z tak 
zwanej depresji... ( Ma czerwone włosy)
,,Wiesz co jest naj­ważniej­sze? Nie to że mi po­wiesz jak to mnie kochasz, kim to ja nie jes­tem i ja­ki ze mnie ideał według Ciebie. Tyl­ko to że będziesz kiedy chce. Przy­tulisz i poz­wo­lisz usnąć na kolanach.''
Martina Grey ( 19 lat ) :
                                                        Siostra Nathalie i Ashley

"Ani czas, ani mądrość nie zmieniają człowieka – bo odmienić istotę ludzką zdolna jest wyłącznie miłość".
Ashley Grey ( 16 lat ) : 
Siostra Nathalie i Martiny
,,A idź ty w cho­lerę. I przes­tań spra­wiać, że myślę tyl­ko o Tobie.''
Emma Richards ( 16 lat ) :
 Przyjaciółka Ashley 
 ,,Co to jest miłość ? To spacer podczas bardzo drobniutkiego deszczu. Człowiek idzie, idzie i dopiero po pewnym czasie orientuje się, że przemókł do głębi serca.''
Madison Benson ( 18 lat ) :
Przyjaciółka Nathalie 
,,Nie jes­tem ideal­na. Nig­dy nie byłam. Nie chciałam być naj­lep­sza, tyl­ko wys­tar­czająca dla Ciebie. ''

Pauline Adams ( 19 lat ) :
Przyjaciółka Martiny 
 ,,Nie chcę być ko­lejną, chcę być ostatnią...''
Justin Bieber ( 20 lat ) : 
Justin to chłopak, który ma dobre serce, ale nie do końca.
Bierze dziewczyny tylko na jedną noc, a potem zapomina.
Jednak Nathalie zmieni go.  

 ,,Po­dob­no prze­ciwieństwa się przy­ciągają. Tyl­ko, że miłość to che­mia, a nie fizyka''. 
Christian Beadles ( 20 lat ) :
Przyjaciel Justina 
,, Tam gdzie kończy się tęskno­ta, zaczy­na się szaleństwo. ''
Josh Miller ( 21 lat ) :
Przyjaciel Justina 
 ,, Niech zgadnę, siedzisz i myślisz o mnie ''
Ryan Butler ( 21 lat ) :
Przyjaciel Justina 
 ,,Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć, a ja osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy...''
Austin Mahone ( 20 lat ) :
Przyjaciel Justina.
 Chłopak Martiny 
,,Nie proś, bym już zaw­sze kochał Cię tak sa­mo, sko­ro z każdą chwilą mo­je uczu­cie do Ciebie rośnie... ''

~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~
Są bohaterowie :) Mamy nadzieje, że będziecie czytać te opowiadanie.
+  Każda nowa postać, będzie tu zapisywana :)
Sandra☺ &  Nikki♥
Zmieniliśmy, zdjęcia i opis bohaterów, na taki sam. Tylko inaczej opisane. + Dodaliśmy cytaty ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz