wtorek, 25 lutego 2014

Prolog

Jesteśmy tymi, którzy próbują alkoholem i fajkami zapomnieć nasz ból.
Jesteśmy tymi, którzy z głośną muzyką starają się ignorować nasze myśli.
Jesteśmy tymi, którzy gadają tak dużo i robią dużo głupich rzeczy, ale nigdy
nie mówimy, jak się czujemy tylko skrywamy to w środku.
Jesteśmy tymi, którzy się śmieją pomimo tego, że chcą płakać.
My jesteśmy tymi, którzy już nie mogą, ale nie chcą pokazać swoich słabości.
 ~~*~~
Cześć nazywam się Nathalie Grey. Może się wydawać, że jestem szalona dziewczyną. 
Niestety tak nie jest. Nienawidzę siebie.
 Próba skoczenia z mostu do wody. 
Próba wyskoczenia z balkonu
Tabletki  popijane alkoholem.
Dziwię się, że jeszcze tu jestem...
Może to dlatego, że zawsze ktoś był przy mnie?, 
albo zdążył zareagować na czas? 
 Do psychiatryka mnie  nie zamknęli.
 Czemu? 
Bo w domu mam mój własny psychiatryk. 
Zamykają mnie w pokoju, dają  kanapki, których nie jem
i  jakieś  tabletki. 
Nie chcę z tego pokoju wychodzić. Po co?
Chciała bym tylko wyjść na pięć minut. 
Poczuć jak to jest, gdy spadają na ciało 
kropelki deszczu, albo płatki śniegu.
A potem wrócić do pokoju i być sama.
Tak jak zawsze....
~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~
Jest i prolog :) Podoba się? Mamy nadzieję, że tak :)
Sandra☺ & Nikki♥ 

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie :) Mam nadzieję że następny już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń