sobota, 19 kwietnia 2014

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Cześć z okazji Świąt Wielkanocnych, Życzę Wam : Szczęścia, zdrowia i udanych Świąt :*
/Nikki♥
A od naszej Sandry macie życzenia( kazała mi to napisać na kartce i przepisać tu. xd ) :
~*~
Cześć aniołki. Jak widzicie jestem w szpitalu, za dwa dni chyba wychodzę ( jeśli wszystko będzie dobrze ) , ale ciągle jestem słaba i nie mam sił na nic. Przepraszam Was za to, że tak długo nie ma rozdziału. To moja wina. Gdybym była najlepszą blogerką, wzięłam bym telefon do ręki i dokończyła ten  rozdział. Ale nie jestem. Przepraszam Was, a z okazji świąt Wielkanocnych, życzę wam szczęścia i przede wszystkim ZDROWIA. Do następnego :*
                                                                          //Sandra☺
~*~
No i to takie małe wytłumaczenie od Sandry, a ja jeszcze raz życzę wam Wesołych Świąt :*
Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim
mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania!
DO NASTĘPNEGO :*
/Nikki♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz